Saturație 100%. O poveste spusă până la sfârșit.
Ascultă și pe Apple Podcast • Spotify • Google Podcast
Mai știi momentele alea când ai avut de-a face cu un client…problematic, ca să zic așa? Și îți mai amintești care erau locurile alea în care îl trimiteai (în gând)?
Ei bine, acest episod este despre asta. Este un manifesto sincer și necizelat adresat clienților de pretutindeni și mai ales designerului din tine. La urma urmei, noi dăm cursul pe care îl dorim fiecărei colaborări.
Text și imaginație de Tiffany Szekely și Ștefan Asafti
Poate te interesează și
Actul de a scrie este mai important decât ceea ce scrii
Scrie într-un jurnal. Scrie pentru că te ajută să te organizezi, să vezi lucrurile mai clar și să îți aprofundezi relația cu tine însuți.
Lecții învățate din cea mai proastă colaborare. Ever.
Ca și graphic designeri, mai ales la început de drum, ne mai luăm și țepe. Dar din greșeli învățăm, nu?
Educarea clienților și a designerilor prin design thinking cu Răzvan Burciu
La povești cu Răzvan Burciu, fondator Just Mad, despre UX design, importanța educării clienților și a designerilor și, desigur, importanța mentoratului.